Helsinginkadun Filharmonikot / Helsinginkatu Philharmonic: Pärt, Mozart, Tšaikovski

Kalenteri ja kellosymboli18.05.2024 klo 19:00 - 21:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliTemppeliaukion kirkko, Lutherinkatu 3, 00100 Helsinki

Helsingin työväenopiston sinfoniaorkesterin kevätkonsertissa nautitaan harvinaisesta solistisoittimesta: konsertissa kuullaan W. A. Mozartin klarinettikonsertto, jonka solistina on Hanna Hujanen. Lisäksi ohjelmassa on Arvo Pärtin meditatiivinen Swansong sekä Pjotr Tšaikovskin kuudes eli ”Pateettinen” sinfonia. Kapellimestarina toimii Mikk Murdvee.

Liput: 22,50 / 17,50 €
Liput voit ostaa ennakkoon osoitteesta www.ticketmaster.fi.

‍--

The Finnish Adult Education Centre’s symphony orchestra’s spring concert will feature a rare solo instrument: the concert includes the clarinet concerto by W. A. Mozart, with Hanna Hujanen as soloist. The programme also includes Arvo Pärt's meditative Swansong and Pyotr Tchaikovsky's sixth symphony, the "Pathétique". The conductor is Mikk Murdvee.

Tickets: 22,50 / 17,50 €
Purchase your tickets on www.ticketmaster.fi.

Temppeliaukion kirkko
Vierailut ja tavaratoimitukset: Lutherinkatu 3